sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

I'm back!

Terve! Aikaa on kulunut melkein vuosi... Nykyään autot ja hydrot on takanapäin, enään jäljellä on lennokit. Olen tosiaan liidokki-ihmisiä, vieläkin. Minulla on 3 metrinen liidokki, aika vanha sellainen. Radiona on Hitec Eclipse 7, gigamoduulilla varustettuna. Sen lisäksi minulla on myös Arising Star, jossa keulalla .46LA. Laitan myöhemmin tarkemmin näistä. Minulla on myös rakenteilla vajaa 2 metrinen dlg, ja sitten mulla on lähijärveä varten metrinen ''Decathlone''. Siinä on siis Decathlonen peräsin ja siipi, mutta tein foamista rungon. Lähinnä kiinasähköillä varustettu. Tällä koneella en kaputteja pelkää.

Mietin ennen että miksi kirjoitan tätä blogia. Nyt tajusin sen. Aloin mietimään että miten rc-harrastukseni on kehittynynt, ja tajusin etten muista. Teen tätä itselleni. Jos joku lukee tätä, niin hyvä. Mutta pääosin tämä toimii lennokkipäiväkirjana. Kaikki saa kommentoida ja kysyä, vastaan parhaani mukaan.

PS. Tein syntiä.. Opettelin lennättämään kaverin mPCx pikkukopterilla. Kesäksi tulee sitten luultavasti polttis treenikopteriksi. Hienoa se kopterin lennätys.

Nyt alan päivittää tätä säännöllisesti, siis ainakin kerran 2 viikossa, ehkä päivittäin.. Aika näyttää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti